Aplicatia AppMSC (Managment Services Customers) doreste sa vina in ajutorul echipei dintr-o companie care coordoneaza, gestioneaza si practica activitatea de service pentru clienti. Astfel, se realizeaza evidenta partenerilor unei firmei cu principalele lor date de identificare (denumire, localitate, judet, CIF/CUI, adresa, telefoane, banci, persoane de contact, diverse alte comentarii) cu posibilitatea de a face filtrari ale acestora pe diverse criterii de filtrare, simple sau inlantuite (pe categorii, zone, tipuri de persoane, cu/fara contract, persoane de contact comune, firme ce fac parte dintr-un grup etc.). Plecand dinspre evidenta partenerilor, se pot obtine detalii cu privire la activitatile desfasurate in relatie cu un anumit client, cum ar fi contractele in derulare cu acesta, obiectele (produsele) pe care le deservim, sesizarile rezolvate.
- Se realizeaza evidenta contractelor derulate cu clientii firmei, aferente diverselor tipuri de activitati desfasurate (de
exemplu: service case fiscale, sevice hardware, service software, service copiatoare, etc)
- Se realizeaza evidenta obiectelor (produselor) clientilor firmei, care sunt in proces contractual de deservire sau la care
au realizat ulterior interventii, chiar in afara unui proces contractual, aferente diverselor tipuri de activitati desfasurate ;
.Se realizeaza evidenta sesizarilor clientilor, cu monitorizarea solicitarilor acestora pentru diverse tipuri de deservire,
cu elaborare de situatii complete cu privire la aceste deserviri, in regim de contract de service sau in absenta contractului,
pentru un spectru de obiecte/produse deservite.