AppMSC

Managment Services Customers doreste sa vina in ajutorul echipei dintr-o companie care coordoneaza, gestioneaza si practica activitatea de service sau alte activitati conexe cum ar fi si alte prestari servicii pentru clienti. Astfel, se realizeaza evidenta partenerilor (clientilor) unei companii cu principalele lor date de identificare (denumire, localitate, judet, CIF/CUI, adresa, telefoane, banca, persoane de contact, diverse alte comentarii) cu posibilitatea de a face filtrari ale acestora pe diverse criterii de filtrare, simple sau inlantuite (pe categorii, zone, tipuri de persoane, cu/fara contract, persoane de contact comune, firme ce fac parte dintr-un grup etc.). Plecand dinspre evidenta clientilor, se pot obtine detalii cu privire la activitatile desfasurate in relatie cu un anumit client, cum ar fi contractele in derulare cu acesta, obiectele (produsele/serviciile) pe care le deservim, sesizarile/solicitari rezolvate.
- Se realizeaza evidenta contractelor derulate cu clientii firmei, aferente diverselor tipuri de activitati desfasurate (de exemplu: service case fiscale, sevice hardware, service software, service copiatoare, servicii logistica, etc)
- Se realizeaza evidenta obiectelor (produselor) clientilor firmei, care sunt in proces contractual de deservire sau la care au realizat ulterior interventii, chiar in afara unui proces contractual, aferente diverselor tipuri de activitati desfasurate ;
.Se realizeaza evidenta sesizarilor clientilor, cu monitorizarea solicitarilor acestora pentru diverse tipuri de deservire, cu elaborare de situatii complete cu privire la aceste deserviri, in regim de contract de service sau in absenta contractului, pentru un spectru de obiecte/produse/servicii deservite.

Beneficiari (Clienti)

Modul ce asigura accesul la toate informatiile de care aveti nevoie cu privire la clienti si relatia acestora cu firma dumneavoastra, precum si instrumentele necesare valorificarii acestor informatii

Sesizari service

Programul APPMSC pune la dispozitia utilizatorilor mai multe modalitati de preluare si solutionare a reclamatiilor si solicitarilor formulate de acestia.

In modului de service se pot centraliza sesizarile de service, de catre orice utilizator cu acces la APPMSC. La introducerea unei noi sesizari, sistemul notifica pe e-mail departamentul de service pentru preluarea sesizarii.

Sesizarile pot fi legate de un echipament sau de un sistem de echipamente, au un status, o data si o ora de deschidere, o data si o ora de inchidere. Toate aceste campuri pot fi adaptate in functie de cerintele utilizatorului.

Nomenclator produse

Acest serviciu se refera la tipologia produselor. Clasifica produsele in tipuri si modele.

Echipamente

Un produs aflat in evidenta de service, avand o serie unica. Echipamentele sunt asociate unor produse in catalogul de produse, sunt identificate prin seria unica, au o data de instalare, o data de expirare a garantiei si un istoric al interventiilor.

NIR (nota intrare receptie)

NIR-ul este un document pentru receptia bunurilor aprovizionate si in aceelasi timp este un document justificativ pentru incarcarea in gestiune.

NIR-ul se intocmeste in 2 exemplare. Continutul unei note de intrare-receptie ar trebui sa contina:

  • 1.denumirea unitatii
  • 2.denumirea, numarul si data intocmirii formularului
  • 3.numarul si seria facturii/avizului de insotire a marfii receptionate
  • 4.nr curent; denumirea bunurilor receptionate; U/M; cantitatea conform docuemtelor insotitoare
  • 5.cantitatea receptionata; pretul unitar de achizitie si valoarea
  • 6.numele, prenumele si semnatura celor care fac receptia
  • Comenzi piese

    Aveti posibilitatea de a comanda piesele necesare stabilizarii unui sistem de lucru. De asemenea, puteti colabora permanent cu clientul pentru a fi informat la timp in vederea procesarii comenzii date.

    Gestiune Stocuri

    Asigura gestiunea completa a stocurilor, actualizarea si accesul in timp real la date referitoare la depozite, loturi, cantitati, termene de expirare, precum si generarea si managementul documentelor ce determina miscarea marfurilor

    Solutii

    Multitudinea de task-uri ce garanteaza solutionarea unei probleme aparute in timp sau instantaneu, tinand cont de o marja de eroare in ceea ce priveste timpul interventiei, eficienta feedback-ului catre utilizator si rezultatul scontat.

    Contracte

    Modul care permite centralizarea si urmarirea contractelor si a documentelor aditionale, pornind din faza incipienta (redactare, semnare), urmarind derularea contractelor(livrari, preturi), pana la inchiderea acestora sau modificarea prin acte aditionale ori prelungiri

    Pontaj

    Modul pentru gestionarea activitatii angajatilor, zile lucratore, ore lucrate, ore suplimentare, planificarea concediului de odihna, concedii medicale, zile libere, absenta nemotivate, concedii fara salariu.

    top